قوانین و مقررات


اپلیکیشن 4000 واژه ضروری انگلیسی بر گرفته از کتابی به همین نام می باشد که به صورت 6 جلد منتشر شده است.
هر جلد کتاب شامل 30 درس و در هر درس 20 لغت وجود دارد. در این نرم افزار این 3600 لغت به همراه فایل های صوتی و تصاویر آن گردآوری شده است.
در این کتاب تعداد 400 لغت که شامل اسامی حیوانات، پرندگان، ماه های سال و ... می باشند در بخش آخر کتاب به عنوان پیوست فراهم شده اند که به دلیل عدم وجود تلفظ و مثال برای آنها، از قرار دادن آنها در نرم افزار صرف نظر کرده ایم.


شرایط استفاده از خدمات
متن پیش رو توضیحی دربارهٔ شرایط استفاده از برنامه 4000 واژه ضروری انگلیسی (تهیه شده توسط شرکت آریامس) که به اختصار " اپلیکیشن"، نامیده خواهد شد و تمام خدمات و سرویس‌های ارائه شده از طریق آن است. همچنین در این توافق نامه، شرکت نرم افزاری آریامس به عنوان "شرکت" و ثبت نام کننده در اپلیکیشن و یا خریدار لایسنس نرم افزار " کاربر" نامیده خواهد شد.
استفاده از خدمات این نرم افزار، به این معنی است که با این شرایط موافقت کرده‌اید. لطفاً برای آشنایی با شرایط استفاده از اپلیکیشن، این سند را مطالعه کنید و چنانچه سؤالی برایتان پیش آمد خوشحال می‌شویم با ما تماس بگیرید.

شرایط لازم
محدودیت سنی: برای ایجاد حساب کاربری و استفاده از خدمات اپلیکیشن محدودیت سنی وجود ندارد، اما برای خرید لایسنس نرم افزار کاربر می بایست بالای 15 سال سن داشته باشد و یا با رضایت والدین خود اقدام به خرید لایسنس اپلیکیشن نماید.
نیازمندی‌های اولیه کاربری: برای استفاده از اپلیکیشن، نیاز به دستگاهی با سیستم عامل اندروید با نسخه 4.1 به بالا خواهید داشت.
هزینه استفاده: شما برای نصب و استفاده از اپلیکیشن روی دستگاه خود، متحمل هیچ هزینه‌ای نخواهید شد. اما برای دسترسی به محتوای کامل تمامی کتاب ها، نیاز است که لایسنس کامل اپلیکیشن را خریداری نمایید. این لایسنس بدون تاریخ انقضا بوده و شما برای همیشه به محتوای کامل نرم افزار دسترسی خواهید داشت.

حساب کاربری اپلیکیشن
برای استفاده از برخی سرویس‌ها و دسترسی به تمامی امکانات اپلیکیشن، لازم است حساب کاربری ایجاد کنید.
برای ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن تنها به ایمیل، رمز عبور و یک نام کاربری دلخواه نیاز خواهید داشت.
در نظر داشته باشید، مسئولیت خرید‌ها، دانلود‌ها، جستجو‌ها و به طور کلی تمامی فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری هر کاربر صورت می‌گیرد بر عهده شخص اوست و شرکت هیچ مسئولیتی در این‌باره ندارد.
به همین دلیل لازم است در حفظ حساب کاربری خود، تمامی موارد امنیتی را رعایت کنید. برخی از این موارد را برمی‌شماریم:
از دستگاه‌های متفرقه وارد حساب کاربری خود نشوید.
هر زمان که متوجه استفادهٔ غیرمجاز از حساب کاربری خود در اپلیکیشن شدید، حتماً با ما تماس بگیرید.
کاربر حداکثر با سه دستگاه می‌تواند وارد حساب کاربری خود شود. در صورت استفاده از حساب کاربری بیش از 3 بار در دستگاه های متفاوت، حساب کاربری کاربر مسدود خواهد شد .
در صورت نیاز به استفاده در دستگاه های بیشتر، ایمیلی به واحد پشتیبانی ارسال کنید. همکاران ما شما را راهنمایی می‌کنند

حریم خصوصی
سیاست‌نامهٔ حریم شخصی کاربران اپلیکیشن، که در این بخش قابل مشاهده است، رویکرد شرکت را در این‌باره به صورت شفاف توضیح می‌دهد. این سیاست‌نامه بخشی از شرایط استفاده از سرویس‌های اپلیکیشن را تشکیل می‌دهد.
حفظ حریم شخصی شما برای ما بسیار مهم است. از اطلاعات شما تنها برای شخصی‌سازی ارائه‌ خدمات و اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنیم. تمامی اطلاعاتی که زمان ثبت‌نام در اختیار اپلیکیشن می‌گذارید، نزد شرکت محفوظ خواهد ماند.

استفاده از اطلاعات شخصی
اطلاعات شخصی داده‌هایی هستند که می‌توانند برای تشخیص یکتای یک فرد مورد استفاده قرار گیرند و به‌طور مستقیم از طریق شما برای ما ارسال می‌شوند. در حال حاضر تنها اطلاعات شخصی کاربران در اپلیکیشن، نشانی ایمیل است که برای ایجاد حساب کاربری و دریافت خبرنامه در اختیار ما قرار می‌دهید. نشانی ایمیل کاربران به‌هیچ‌عنوان در اختیار شرکت‌ها و مؤسسات دیگر قرار نخواهد گرفت و از طریق خبرنامه تنها اطلاعات مربوط به اپلیکیشن و شرکت و نیز اطلاع رسانی‌های مرتبط با کاربران به آن‌ها ارسال خواهد شد.

محتوا
تمامی متون، طرح‌های گرافیکی، رابط کاربری، رابط بصری، عکس، کد‌های برنامه و در مجموع "محتوا"، از جمله ساختار، انتخاب، هماهنگی، بیان و تنظیم مطالب و محتوای موجود در سایت و برنامه متعلق به شرکت آریامس است. استفاده از سرویس‌های اپلیکیشن و محتوای آنها، هیچ‌گونه حق مالکیت مادی و معنوی برای کاربر به وجود نمی‌آورد. بنابراین هرگونه استفاده از محتوای اپلیکیشن بدون ‌اجازۀ شرکت، ممنوع است.

نحوه پایان‌دادن به استفاده از اپلیکیشن
ما به صورت مستمر در تلاشیم که سرویس‌های خود را بهبود بخشیم، در همین راستا ممکن است ویژگی‌ها یا عملکردهایی را اضافه یا حذف کنیم، یا صرفاً محدودیت‌های آن را کاهش داده یا محدودیت جدیدی اضافه کنیم و همچنین ممکن است یکی از سرویس‌های خود را به‌طور کامل متوقف کنیم یا به حالت تعلیق در آوریم. تلاش شرکت، اعمال تغییراتی در جهت رضایت کاربران است اما تصمیم به ادامهٔ استفاده از سرویس‌های تغییر یافته با شخص شماست.
اگر تصمیم به عدم استفاده از اپلیکیشن گرفتید، حتماً با ما تماس بگیرید. پس از تماس، حساب کاربری شما مسدود می‌شود و دیگر برای هیچ شخص دیگری (حتی کاربر قبلی) قابل استفاده نخواهد بود. اما برخی اطلاعات مانند تراکنش‌های مالی قابل حذف نیست و در شرکت نگه‌داری خواهند شد.

سلب مسئولیت
ما در تلاش دائمی برای ارائۀ خدماتی دقیق و ایمن هستیم و امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن نواقص، رضایت تمام کاربران را جلب کنیم اما جز مواردی که صراحتاً در این سند و اسناد مربوط به شرایط استفاده از اپلیکیشن ذکر شده، هیچ‌گونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده نداریم.

عواقب تخلف از شرایط
سوءاستفاده از اپلیکیشن به هر شکل، استفاده از اختلال سرویس‌ها، استفاده از برنامه‌های مخرب و جاسوسی، تلاش برای ورود به حساب‌ کاربری غیر از روش معمول برای کاربران، استفاده از ربات‌ها و هر نوع روش مخرب برای دسترسی به اطلاعات اپلیکیشن، سایت و محتویات آن از طریق هر سیستم و شبکه، ایجاد اختلال و تحمیل بار اضافی به هر یک از سرویس‌ها و سرورهای شرکت ممنوع است و شرکت، درصورت مشاهدهٔ چنین فعالیت‌هایی از راه‌های قانونی، مورد را پیگیری می‌کند.
در صورت تخلف از این شرایط، شرکت حساب کاربر متخلف را مسدود می‌کند و مورد را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد.
اگر اقدامات لازم در این راه بلافاصله انجام نشد، به این معنی نیست که تخلفات را نادیده گرفته‌ایم یا از احقاق حقوق مطرح‌ شده دست کشیده‌ایم.

تغییرات این سند
مطالب ذکر شده در این سند دائمی نیستند و ممکن است با تغییر در سیاست‌های شرکت، دستخوش تغییر و تجدید نظر شوند. در صورتی که این تغییرات مهم باشند، از طریق حساب کاربری به همۀ کاربران اطلاع داده خواهد شد.

نظرات و اطلاعات
سؤالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را از طریق ایمیل یا پشتیبانی داخل اپلیکیشن، با ما در میان بگذارید. مطمئن باشید که در اسرع وقت به شما پاسخ می‌دهیم و از نظرات مفید شما در بهبود خدمات خود استفاده می کنیم.


تاریخ آخرین به‌روزرسانی: فروردین 1400