سوالات متداول نرم افزار ۴۰۰۰ واژه ضروری

سوالات متداول

در این صفحه لیستی از سوالاتی که برای بسیاری از کاربران پیش آمده است را فراهم نموده ایم تا بتوانید به سرعت پاسخ مشکل خود را دریافت نمایید.
قبل از هر کاری مطمئن شوید که آخرین نسخه نرم افزار بر روی دستگاه شما نصب می باشد، ورژن نرم افزار را می توانید در صفحه ” درباره ما ” واقع در صفحه اصلی نرم افزار مشاهده نمایید.

هم اکنون آخرین نسخه 7.5.0 می باشد.

1چطور یک حساب کاربری در نرم افزار بسازم؟
برای ساخت حساب کاربری در نرم افزار، نوای کشویی سمت راست برنامه ( در صفحه اصلی) را باز کرده و سپس دکمه ورود/ثبت نام را لمس نمایید.
در صفحه باز شده می توانید به ۲ روش برای خود حساب کاربری بسازید :
۱. توسط جیمیل : برای ثبت نام به صورت سریع می توانید دکمه ورود با حساب گوگل را لمس کرده و در صفحه باز شده جیمیل خود را انتخاب کرده ( اگر به حساب جیمیل خود وارد نشده باشید، باید در این قسمت به آن وارد شوید) تا ثبت نام شما تکمیل شود.
۲. توسط ایمیل و پسورد : برای ثبت نام با ایمیل، در کادر ایمیل، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و دکمه "ورود/ثبت نام" را لمس نمایید، در قسمت بعد، نام خود، به همراه رمز عبور دلخواه و تکرار رمز عبور را وارد کرده و دکمه ثبت نام را بفشارید. در صورت موفقیت آمیز بودن یک حساب کاربری برای شما ساخته می شود. پس از ساخت حساب کاربری نیاز است که ایمیل خود را تایید نمایید، به ایمیل خود مراجعه کرده و لینکی که از طرف شرکت آریامس برای شما فرستاده شده است را باز نمایید تا حساب کاربری شما تایید شود. (ممکن است ایمیل ارسال شده به پوشه spam ایمیل شما رفته باشد).حال به نرم افزار ۴۰۰۰ لغت برگشته و به صفحه پروفایل، واقع در صفحه اصلی، وارد شوید.
در این صفحه با لمس دکمه “تایید ایمیل” می توانید روند فعال سازی حساب کاربری خود را به پایان برسانید.
نکته : در صورتی که لینک فعال سازی ایمیل برای شما ارسال نشده است می توانید با لمس دکمه “تایید ایمیل” و انتخاب گزینه “ارسال لینک” مجدد لینک فعال سازی را برای خود ارسال نمایید.
در صورتی که موفق به تایید ایمیل خود نشدید، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
2حساب کاربری من تایید نشده و ایمیل تایید هم دریافت نکردم!
لطفا مطمئن شوید که ایمیل خود را درست و صحیح وارد کرده اید.
همچنین پوشه Spam ایمیل خود را نیز بررسی نمایید.
در داخل نرم افزار می توانید به صفحه پروفایل مراجعه کرده و با لمس دکمه "تایید ایمیل" اقدام به فعال سازی ایمیل خود نمایید.
در صورت نیاز به ارسال مجدد لینک فعال سازی، پس از لمس دکمه "تایید ایمیل" در صورتی که ایمیل شما تایید نشده باشد می توانید در پنجره بازشده گزینه "ارسال لینک فعال سازی" را انتخاب نمایید.
در صورتی که موفق به تایید ایمیل خود نشدید، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
3چطور نسخه کامل برنامه را خریداری کنم؟
برای خرید نسخه کامل نرم افزار شما نیاز دارید که ابتدا یک حساب کاربری برای خود در نرم افزار ایجاد نمایید. برای اینکار نوار کشویی برنامه را از سمت راست ( در صفحه اصلی) باز کرده و دکمه ورود/ثبت نام را لمس نمایید. سپس ایمیل خود را در کادر ایمیل وارد کرده و دکمه "ورود/ثبت نام" را لمس نمایید.
در صورتی که در گذشته با ایمیل خود حساب کاربری درست نکرده باشید، می بایست اطلاعات خود را تکمیل کرده و سپس دکمه ثبت نام را لمس نمایید.
پس از ساخت حساب کاربری، می توانید به صفحه " خرید برنامه " ( واقع در منو کشویی ) رفته و اقدام به فعال سازی برنامه نمایید.
در صورتی که در حساب کاربری خود در مارکت اعتبار کافی داشته باشید می توانید از اعتبار آن جهت پرداخت استفاده نمایید، در غیر صورت با انتخاب درگاه بانکی دلخواه خود به صفحه درگاه پرداخت بانک هدایت شده و با ارائه اطلاعات کارت بانکی خود و وارد کردن رمز دوم کارت ( رمز پویا، قابل دریافت توسط پیامک) می توانید خرید را به اتمام برسانید.
روند خرید نسخه کامل برنامه، کاملا در نرم افزار بازار و درگاه پرداخت بانک انجام شده و نرم افزار 4000 لغت هیچ دسترسی ای به اطلاعات رد و بدل شده در آن نخواهد داشت.
4من قبلا کتاب ها را خریداری کرده بودم، الان که به روز رسانی کردم باید دوباره بخرم؟
به هیچ عنوان، این موضوع بر خلاف سیاست های شرکت ما می باشد. شما یک مرتبه که خریدی را انجام دهید برای همیشه به محتوای نرم افزار دسترسی خواهید داشت و دیگر نیازی به خرید مجدد نرم افزار ندارید.
در صورتی که در نسخه جدید با همان ایمیلی که در گذشته وارد نرم افزار شده بوده اید، مجدد وارد نرم افزار شوید، نرم افزار به صورت خود کار فعال سازی خواهد شد.
در صورتی که این اتفاق نیافتاد، فقط کافیست که توسط روش های فراهم شده، خریدهای قبلی خود را بازیابی نمایید تا نرم افزار فعال سازی شود.
همچنین همیشه می توانید با بخش پشتیبانی نرم افزار تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.
5چطوری خرید قبلی خودم را بازیابی کنم؟
در نسخه 6 نرم افزار 4000 لغت که سیستم حساب کاربری به آن اضافه شده است (از ابتدای سال 98) خرید های شما در سرور برنامه و حساب کاربری تان ثبت شده اند.
در صورتی که از این تاریخ به بعد نرم افزار را خریداری کرده باشید، تنها کافیست که با همان ایمیل قبلی خود، مجدد وارد نرم افزار شوید تا نرم افزار به طور خودکار فعال سازی شود.
در غیر این صورت، به جهت بازیابی خرید خود می بایست ابتدا یک حساب کاربری برای خود در نرم افزار بسازید.
حال باید توجه داشته باشید که در گذشته از چه طریقی کتاب ها را خریداری کرده بودید، زیرا برای بازیابی خرید قبلی باید از همان طریق اقدام نمایید، اگر از بازار و یا مایکت نرم افزار را خریداری کرده اید باید وارد وب سایت مربوط به همان مارکت شده و سپس با همان ایمیلی که فکر میکنید قبلا نرم افزار را با آن خریداری کرده باشید وارد حساب کاربری خود در مارکت شوید.
سپس به قسمت تراکنش ها در حساب کاربری خود رفته و تراکنش مربوط به نرم افزار 4000 واژه ضروری انگلیسی را پیدا کرده و توکن خرید مربوط به آن را کپی نمایید.
حال به نرم افزار 4000 لغت رفته و در صفحه خرید برنامه، در قسمت بازیابی خرید قبلی، دکمه کد خرید را همراه دارم، را لمس کرده و توکن خرید را وارد نمایید تا در حساب کاربری تان ثبت شود و نرم افزار فعال سازی شود.
در صورتی که به مشکلی برخورد کردید، با بخش پشتیبانی تماس گرفته و توکن خرید را برای ما ارسال نمایید تا راهنمایی شوید.
همچنین از طریق وب سایت ما نیز نرم افزار قابل خریداری بوده است که در این مورد می توانید با ما تماس بگیرید تا خرید شما را پیگیری نماییم.
پس از فعال سازی نرم افزار، محتوای کتاب ها شروع به دانلود کردن، می شوند، که در صورت موفقیت آمیز بودن پیغام فعال سازی برای هر کتاب نمایش داده می شود. سپس می توانید از نرم افزار استفاده نمایید.
نکته : در صورتی که در حین بازیابی خرید با مشکلی مواجه شدید، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.
6هرکاری کردم نتوانستم خرید را بازیابی کنم.
اگر به هر دلیلی موفق نشدید که از طریق روش های ارائه شده در صفحه " خرید کتاب ها" خرید های قبلی خود را بازیابی نمایید، کافیست که توکن خرید خود را به صورت دستی در نرم افزار وارد نمایید تا در سرور برنامه بررسی شود و خرید شما بازیابی شود. برای این کار روش زیر را انجام دهید:
مارکت بازار : به نرم افزار بازار مراجعه نموده و در قسمت بازار من، دکمه حساب کاربری را لمس نمایید، سپس در پایین صفحه به قسمت تراکنش ها بروید. در این قسمت می توانید تمامی تراکنش های خود را مشاهده نمایید. حال تراکنش مربوط به نرم افزار 4000 واژه ضروری انگلیسی را پیدا کرده و توکن خرید آن تراکنش را کپی نمایید.
مارکت مایکت : به نرم افزار مایکت مراجعه نموده، منو کشویی سمت راست را باز کرده و به قسمت برنامه های من بروید. حال به قسمت تراکنش ها بروید. در این قسمت می توانید تمامی تراکنش های خود را مشاهده نمایید. حال تراکنش مربوط به نرم افزار 4000 واژه ضروری انگلیسی را پیدا کرده و توکن خرید آن تراکنش را کپی نمایید.
حال به نرم افزار 4000 لغت رفته و در صفحه خرید برنامه، در قسمت بازیابی خرید قبلی، دکمه کد خرید را همراه دارم، را لمس کرده و توکن خرید را وارد نمایید تا در حساب کاربری تان ثبت شود و نرم افزار فعال سازی شود.
در صورتی که در گذشته کتاب ها را به صورت تک تک خریداری کرده بوده اید می توانید این روش را برای خرید های دیگر خود نیز تکرار نمایید.
7 برنامه را خریداری کردم، ولی کتاب ها فعال نشدند.
در صورتی که پس از خرید نرم افزار نتوانستید از کتاب ها استفاده نمایید و هیچ کتابی به صورت خریداری شده ثبت نشده بود می بایست ابتدا از موفقیت آمیز بودن خرید خود اطمینان حاصل پیدا نمایید.
برای اینکار به نرم افزار بازار/مایکت مراجعه نموده و در قسمت حساب کاربری خود، به قسمت تراکنش ها بروید، در این قسمت بررسی نمایید که خریدی با نام 4000 واژه ضروری انگلیسی، در حساب کاربری شما ثبت شده باشد.
حال اگر خرید شما ثبت شده بود کافیست به نرم افزار مراجعه نموده و در صفحه "خرید برنامه"، در قسمت بازیابی خرید، دکمه "کد خریدم را ندارم" را لمس کرده تا اطلاعات خرید شما از مارکت دریافت و نرم افزار فعال سازی شود.
در صورتی که خرید شما در حساب کاربری تان در مارکت ثبت نشده بود می بایست با بخش پشتیبانی آن مارکت تماس گرفته تا مشکل شما را پیگیری نمایند.
در صورتی که از طریق وب سایت برنامه نرم افزار را خریداری کرده اید، می بایست کد خرید دریافت شده را در صفحه خرید برنامه، قسمت بازیابی خرید، پس از لمس دکمه "کد خریدم را همراه دارم"، در کادر مربوطه وارد کرده تا نرم افزار فعال سازی شود.
اگر همچنان مشکتان برطرف نشد، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.
8در صفحه خرید فقط گزینه مایکت وجود دارد، ولی من از بازار خرید کرده بودم. (وبالعکس)
نسخه مایکت و بازار برنامه به دلیل سیاست های مارکت های مذکور به صورت جداگانه منتشر می شوند و قابلیت تعامل با یکدیگر را ندارند. لذا شما نمی توانید در نسخه بازار برنامه، اطلاعات خرید خود را از مایکت دریافت نمایید.
برای حل این مشکل باید نرم افزار را حذف کرده و از همان مارکتی که خرید خود را انجام داده اید نرم افزار را دانلود و نصب نمایید.
(قبل از حذف برنامه از طریق صفحه تنظیمات از نرم افزار نسخه پشتیبان تهیه نمایید تا بتوانید بعد از نصب اطلاعات میزان پیشرفت خود را بازیابی نمایید.)
9تراکنش های خرید من در برنامه بازار وجود ندارد، و صفحه تراکنش ها خالی است!
لطفا یک مرتبه از حساب کاربری خود در بازار خارج شده و مجدد وارد شوید، سپس بررسی نمایید که تراکنش های خرید وجود دارد یا خیر.
در صورتی که خرید های شما وجود نداشت، احتمال دارد که با شماره همراه یا ایمیل دیگری قبلا وارد بازار شده، و کتاب ها را خریداری کرده باشید.
اگر از حساب کاربری فعلی خود اطمینان دارید، با بخش پشتیبانی بازار تماس گرفته و این مشکل را با آنها در میان بگذارید تا خرید های شما را بررسی نمایند.
10مشاهده پیغام " اشکال در ارتباط با درگاه پرداخت یا مارکت "!
این پیغام زمانی نمایش داده می شود که نرم افزار به هر دلیلی نتواند با مارکت بازار/مایکت ارتباط برقرار کند. برای رفع این مشکل، هر یک از روش های زیر را انجام دهید و مجدد اقدام نمایید :
• ابتدا بررسی نمایید که آخرین نسخه بازار/مایکت بر روی دستگاه شما نصب می باشد. ( می توانید با مراجعه به نرم افزار بازار/مایکت آن را به روزرسانی نمایید.) و همچنین به حساب کاربری خود وارد شده باشید و فعال سازی آن انجام شده باشد.
• ممکن است که نرم افزار امنیتی در دستگاه خود نصب داشته باشید که عملکرد نرم افزار 4000 لغت و یا مارکت را مختل کرده باشد، اگر به تنظیمات این نرم افزارها آشنایی دارید، مطمئن شوید که اختلالی در نرم افزار های دیگر ایجاد نمی کنند.
• مطمئن شوید که تاریخ و ساعت دستگاه شما درست و دقیق تنظیم شده باشد.
• در برخی از دستگاه های اندروید، سیستم عامل دستگاه برخی از نرم افزار ها را در حالت خاموش یا Sleep قرار می دهد، مطمئن شوید که در قسمت تنظیمات دستگاه خود عملکرد برنامه های 4000 لغت و مارکت محدود نشده باشد. ( از خاموش بودن حالت ذخیره انرژی در دستگاه خود مطمئن شوید)
• دستگاه خود را یک مرتبه خاموش و روشن نمایید.
• اگر مشکل برطرف نشد نرم افزار بازار و 4000 لغت را حذف نموده ( در صورتی که از نرم افزار استفاده کرده اید، قبل از حذف آن، از صفحه تنظیمات نسخه پشتیبان تهیه نمایید) و دستگاه خود را ری استارت نمایید. سپس ابتدا نرم افزار بازار/مایکت را نصب کرده، وارد حساب کاربری خود شوید و پس از آن نرم افزار 4000 لغت را نصب نمایید.
11هنگام خرید برنامه پیغام " مارکت مورد نظر نصب نمی باشد! " نمایش داده می شود!
دلیل آن نصب نبودن مارکت مورد نظر، و یا نصب مارکت پس از نصب نرم افزار می باشد، جهت رفع این مشکل، نرم افزار را حذف نموده و مجدد نصب نمایید. (اگر از نرم افزار استفاده کرده اید در صفحه تنظیمات از برنامه نسخه پشتیان تهیه نمایید).
12هنگام دانلود کتاب ها پیغام " دریافت دیتابیس با خطا مواجه شد " نشان داده می شود!
این خطا زمانی نمایش داده می شود که برنامه به دلیل اختلالات اینترنتی و یا موارد دیگر نتواند به سرور خود متصل شود؛ لطفا از طریق وصل شدن به اینترنت دیگری دوباره تلاش نمایید و یا در ساعاتی دیگر اقدام به دانلود کتاب ها نمایید.
13هنگام باز کردن کتاب ها پیغام " دیتابیس مشکل دارد " نشان داده می شود!
در صورتی که هنگام دریافت فایل کتاب ها، اینترنت شما دچار اختلالاتی باشد فایل کتاب به صورت ناقص دانلود شده و باعث می شود دیتابیس برنامه خراب شود، در صورتی که این مشکل برای شما رخ داد به صفحه تنظیمات مراجعه نموده و در بخش آپدیت دیتابیس، کتابی که مشکل دارد را، حتی در صورت به روز بودن، آپدیت نمایید تا مشکل برطرف شود. اگر مشکل برطرف نشد می بایست نرم افزار را حذف نموده و مجدد نصب نمایید. ( اگر از نرم افزار استفاده کرده اید قبل از حذف نرم افزار در صفحه تنظیمات از برنامه نسخه پشتیان تهیه نمایید، تصاویر و فایل های صوتی در صورت حذف شدن برنامه پاک نخواهند شد).

در صورتی که پس از خواندن سوالات متداول مشکل شما برطرف نشد و یا سوال دیگری داشتید حتما با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما بررسی شود

Support@ariyamas.ir